For Better Performance Please Use Chrome or Firefox Web Browser

نظرسنجی و چاره اندیشی برای رفع آلودگی هوای اصفهان

به پیشنهاد تعدادی از اساتید و دانشجویان دکترای کامپیوتر دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی اصفهان، تلاش‌هایی شروع شده تا اهمیت آلودگی و آثار غیرقابل جبران آن بر مردم و نسلهای حال و آینده به اطلاع مسئولان برسد. شما هم در سه نظرسنجی که روی همین سایت قرارداده شده شرکت کنید.

 

دیدگاه ها

آقای دکتر با تشکر از جنابعالی و همکاران. چند وقت پیش برای آلودگی هوا به سازمان محیط زیست اصفهان زنگ زدم و با یک فرد بسیار محترمی صحبت کردم که نهایتا متوجه نشدم چه سمتی داشتند. ولی بسیار از پیگیری و نگرانی ما استقبال کردند چون می گفت معمولا کسی در مورد آلودگی به ما زنگ نمی زنه و اطلاعات خوبی هم در اختیار بنده گذاشتند. همچنین خیلی اصرار داشتند که ما دانشگاهیها وارد کار شویم و مشاوره بدهیم. من نظرم اینه که یه جلسه ای را با ریاست این سازمان ترتیب بدیم تا حداقل اونا بدونن جامعه دانشگاهی این دغدغه را داره و آماده هر گونه طرح و همکاریه. با تشکر - بیدرام

سلام لطفا یکطرفه قضاوت نکنین برای اینکه بهتر در این مورد تصمیم گیری کنید تشریف بیارین نیروگاه منتظری و یک بازدید داشته باشین و ببینین که نیروگاه الان یک سال هست که گاز سوزه و مخزن های مازوت پلم شدن و اقدامات زیست محیطی زیادی انجام داده و فضای سبز زیادی ایجاد کرده(220 هکتار ) و طرح های زیاد دیگه در حال انجامه(تامین آب مصرفی از طریق تصویه فاضلاب شاهین شهر ) حالا سوال من اینه چرا با گاز سوز شدن نیروگاه بازم هوا اینقدر الوده هست حتی بیشتر از سالهای قبل ؟

تحت نظارت وف ایرانی